I heart make up naked chocolate palette

Onlangs reviewde ik 2 chocolate palette’s van I heart make up, de pure en de melk variant. Ik kocht nu ook de witte variant om te reviewen want ik vond de andere 2 palette’s erg goed en ze zien er ook gewoon zo lekker uit.

I heart make up naked chocolate €7,99 (te koop bij kruidvat en trekpleister)

naked chocolate palette 1

De buitenkant is weer hetzelfde als de andere 2 en ziet er uit als een chocoladereep. Ik vind het er echt superleuk uitzien en slim bedacht want ik koop het nu wel sneller.

naked chocolate palette 2

In de binnenkant zit weer een grote spiegel wat ik superhandig vind en  een applicator wat ook handig is maar zelf gebruik ik liever mijn eigen kwasten.

naked chocolate palette 3

Er zitten weer 16 kleuren in het palette en ze hebben allemaal een naam. Er zijn matte maar ook hele glanzende kleuren aanwezig in dit palette.

naked chocolate palette 4

smoothly –

naked chocolate palette 5

adorable – naked chocolate palette 6

– way

Het pigment is weer erg goed en de kleuren zijn allemaal erg mooi.

 

Geef een reactie

