De ‘been there, done that!’ tag

Omdat het nu zomervakantie is en om even lekker in de vakantiesfeer te blijven heb ik voor jullie een vakantietag met wat vragen over mijn vakantie ervaringen:

1. Welke landen van de wereld heb je al bezocht?

Ik heb nog niet zoveel van de wereld gezien maar ik ben een keer in Oostenrijk geweest (ik was toen pas een paar maanden oud), in Duitsland met scoutingkamp en een paar bezoekjes met mijn moeder, in Engeland en België met schoolkamp en een keer in Frankrijk (Disneyland Parijs).

2. Welke bestemming staat bovenaan jouw verlanglijstje? Met andere woorden: waar wil je ECHT nog een keertje heen?

Ik wil echt heel graag een keertje naar Amerika maar China, Thailand, Griekenland en Italië staan ook wel bovenaan mijn lijstje.

3. Wat is jouw meest ideale vakantie? (strandvakantie, shopping trip, culturele vakantie, etc.)

Ik ben niet zo van de strandvakantie’s want dan ga ik me na een paar dagen toch echt vervelen maar een hele week sporten of musea bezoeken is ook niks voor mij. Ik ga gewoon graag naar een land waar ik dan een paar dagen het land ga bezichtigen en een paar dagen wat rust neem. (En ik wil natuurlijk ook shoppen).

4. Welke plek vond je zo bijzonder dat je er nog wel eens heen zou willen?

Ik ben echt dol op de natuur en dan vooral op mooie bergen dus ik zou heel graag weer een keertje terug naar Duitsland of naar de Ardennen willen.

5. Laat je allerleukste vakantiefoto zien.

foto been there done that 1

In de zomer vindt ik het altijd heerlijk om te surfen dus dit is dan ook een van mijn favoriete foto’s

 

 

 

 

 

foto been there done that

Hier was ik een paar dagen weg met mijn moeder en we stonder hier bij het drielandenpunt waar het uitzicht echt heel mooi was.

6. Ben je al eens voor werk naar een leuke bestemming gestuurd? Zo ja, waar?

Ik heb geen werk, hihi.

7. Met wie ga je meestal op reis?

Ik ga elk jaar met mijn ouders 3 weken naar een camping in Zeeland en ik ga elk jaar met scouting 1 week op kamp.

8. Met wie zou je nog wel eens op vakantie willen gaan? (dit mag iedereen zijn: familielid, vriend(in) of beroemd persoon)

Ik zou heel graag een keertje met mijn beste vriendin Geeske op vakantie willen gaan.

9. Wie of wat zou je meenemen naar een onbewoond eiland?

Sowieso mijn beste vriendin Geeske. We zitten allebei al 12 jaar op scouting en zijn ook al 12 jaar beste vriendinnen. Als je ons met zijn tweeën op een onbewoond eiland zet redden wij ons wel en dat zou nog eens heel leuk worden ook ;).

10. Ben je al eens in Nederland op vakantie geweest? Zo ja, waar?

Ja heel vaak. Vroeger ging ik altijd met mijn moeder en mijn broers met de caravan naar Doornenburg en tegenwoordig ga ik elk jaar met mijn ouders naar Zeeland in een stacaravan.

11. Ga je liever naar een attractiepark of naar een dierentuin?

Ik denk dat ik liever naar een attractiepark ga want ik ben al super vaak naar de dierentuin geweest en op een gegeven moment weet je wel hoe de dieren eruit zien en er zijn echt nog superveel attractieparken die ik nog heel graag zou willen bezoeken.

12. Zou je liever een ski- of een zonvakantie willen hebben?

Zon, Ik heb nog nooit geskied en dadelijk bak ik er niks van ;p

13. Wat is jouw leukste vakantie-herinnering?

Elk jaar met mijn vrienden op de camping is het altijd een feestje :).

14. Wat is jouw minst leuke vakantie-herinnering?

Ik heb nooit echt een nare ervaring gehad op vakantie maar ik ga elk jaar naar Nederland op vakantie en soms kan het weer wel eens tegenvallen en op een camping kan je dan niet veel doen maar meestal hebben we eigenlijk wel mooi weer.

15. Naar welk(e) land(en) ga je dit jaar op vakantie?

Dit jaar ga ik zoals elk jaar weer naar Zeeland.

16. Waar zou je nooit op vakantie gaan?

Het is niet dat ik nu echt een specifiek land op kan noemen maar ik zou nooit naar een land gaan waar oorlog is of waar het gevaarlijk is.

Geef een reactie

