Essence The glow must go on | by beautylabnl

Ik volgde Serena van beautylab.nl al een tijdje op youtube en ze mocht haar eigen palette ontwerpen voor essence net als 3 andere youtubers uit Duitsland en Engeland. Ben jij benieuwd naar dit palette, lees dan vooral verder.

Essence 04 The Glow Must Go On Bronzing en Highlighting Palet €4,99 (te koop bij kruidvat en trekpleister)

the glow must go on 1

Vanaf de buitenkant ziet het palette er echt al heel mooi uit. Serena heeft het palette zelf mogen ontwerpen en ik vind dat ze het heel erg mooi gedaan heeft.

the glow must go on 2

Aan de binnenkant ziet het palette er ook echt prachtig uit. Er zit een mooi groot spiegeltje in wat ik altijd erg handig vind en er zit ook een kwastje bij.

Zoals je ziet zijn er veel mooie details. Zo staat Serena’s ‘handtekening’ erin. Je ziet dat er 3 oogschaduwkleuren in zitten (waaronder een highlighter) en een glowing bronzer.

Honey glow highlighter

the glow must go on 6

De highlighter heeft een warme ondertoon met een gouden shimmer erin.

Cinnamon eyeshadow

the glow must go on 7

Deze oogschaduw heeft een lichtbruine, beetje oranje-achtige kleur en is heel mooi als transitiekleur.

Sandalwood eyeshadow

the glow must go on 8

Dit is een hele mooie donker bruine oogschaduw.

the glow must go on 10

Je ziet dat het pigment van de oogschaduws heel mooi en goed is. De highlighter is nog gouder als je hem swatchst en de kleuren hebben allemaal een mooie warme ondertoon.

Glowing bronzer

the glow must go on 9

De glowing bronzer heeft 3 verschillende kleuren die je apart of samen kunt gebruiken. De bronzer is heel erg glanzend en ik ben benieuwd hoe dit uitpakt op mijn gezicht. Je kunt de kleuren ook als oogschaduw gebruiken.

the glow must go on 11

Hier zie je de kleuren apart en samen geswatcht. Ook de bronzer heeft een warme ondertoon en zoals je ziet is hij heel erg glanzend. Het pigment is ook bij de bronzer weer heel erg goed.

the glow must go on 5

Er zat ook een kwastje bij het palette maar dit kwastje is erg klein. Ik gebruik altijd liever gewoon mijn eigen kwasten maar als jij zelf nou geen kwasten hebt is dit erg handig.

 

In de arcadeboog heb ik de cinnamon oogschaduw aangebracht en in de outer v en op de onderste wimperrand de sandalwood oogschaduw. In de binnenste ooghoeken en op het wenkbrauwbot zit de honey glow highlighter en op het bewegend ooglid heb ik de glowing bronzer aangebracht.

Ik vind dat de kleuren heel mooi uitpakken op mijn oog. Ze hebben een sterk pigment en blenden goed.

Hier heb ik de glowing bronzer aangebracht onder de jukbeenderen, op de haarlijn, langs mijn neus en onder de kaaklijn. De honey glow highlighter heb ik op de jukbeenderen, op mijn neus en op de cupidoboog aangebracht.

Ook dit pigment is weer heel goed. De kleur van de bronzer vind ik heel mooi en de gouden glans van de highlighter ook. Wel denk ik dat de kleuren iets te warm zijn voor mij en ik vind de glow ook wel heel extreem. Normaal heb ik een glanzende highlighter en een matte bronzer maar nu was het geheel heel glanzend en ik denk dat ik het allemaal iets te glanzend vond.

Heb jij nou een warme huid en hou jij wel van een glans dan is dit palette perfect voor jou. Ik ga het palette zeker nog vaker gebruiken maar niet voor mijn hele gezicht. Ik vind dat Serena het heel goed heeft gedaan en dat ze trots mag zijn op haar eigen palette.

Geef een reactie

