Etos botanical boost | elder flower & raspberry

Bij de etos hebben ze een ‘botanical boost’ lijn die er supermooi en aantrekkelijk uitziet. Ik kocht een aantal producten van deze lijn in de geur elderflower & raspberry.

Op de verpakkingen staat “Vlierbloesem is geliefd vanwege haar verzachtende eigenschappen en framboos vanwege haar heerlijk friszoete geur. Beide planten staan bekend om hun vitaliserende werking.” Dit maakte mij wel erg nieuwsgierig dus ik kocht de shower foam, de hand cream en de lip balm.

Botanical boost Elder flower & raspberry shower foam €4,99

etos botanical boost 1

De shower foam vind ik heerlijk om mee te douchen. De foam voelt heerlijk zacht aan en de geur vind ik ook heel fijn. Het is een beetje zoet maar dan toch met iets fris er doorheen. De geur komt inderdaad erg overeen met de geur van framboos.

Botanical boost Elder flower & raspberry hand cream €3,49

etos botanical boost 2

De hand cream ruikt ongeveer hetzelfde als de shower foam, misschien iets zoeter. De crème is heel zacht en je hebt maar een klein beetje nodig. Ik gebruik deze meestal ’s ochtends voor ik weg ga en zo krijg ik geen droge handen.

Botanical boost Elder flower & raspberry lip balm €2,99

etos botanical boost 3

Ik vind de lip balm weer iets minder zoet ruiken. Hij geeft de lippen een mooie glans en een heel klein beetje een donker roze kleurtje. Ik vind wel dat hij er zo weer af is en hij maakt mijn lippen meer droog dan dat hij mijn lippen echt verzorgd. Ondanks dat vind ik de geur erg lekker dus smeer ik hem toch graag op mijn lippen wanneer ik geen lippenstift draag. Maar als ik echt wat verzorging wil pak ik toch eerder een product als vaseline of labello.

Ik raad de botanical boost lijn zeker aan en ik ga de andere geuren ook zeker testen.

De producten zijn te koop bij etos.

Geef een reactie

