Zomervakantie!

Héhé, eindelijk vakantie.

Ondanks dat ik al maanden heel veel thuis zit door mijn operatie ben ook ik heel erg blij dat het nu eindelijk zomervakantie is. Ik kan dit schooljaar nu afsluiten en volgend schooljaar met een schone lei beginnen.

Normaal gesproken was ik gisteren vertrokken op zomerkamp (met scouting) maar helaas mag ik vanwege mijn rug nog niet mee :(. Ik zal dus een jaartje over moeten slaan maar hoe jammer ik het ook vind, mijn herstel gaat altijd voor.

Ik ga deze vakantie wel lekker drie weekjes op vakantie in Zeeland. Daar heb ik echt heel erg zin in want we gaan al 5 jaar naar dezelfde camping en mijn vrienden komen ook allemaal weer. Helaas mag ik dit jaar nog niet surfen en andere sporten doen maar zolang het zonnetje schijnt komt het allemaal goed.

Ook ga ik een paar daagjes op school in het boekenfonds werken wat ik altijd wel leuk vind en zo verdien ik ook weer wat geld voor de vakantie.

Ik ga deze vakantie dus lekker uitrusten en aan mijn herstel werken zodat ik na de zomervakantie een goede start kan maken op school en weer rustig naar scouting en dansen kan!

Ik kan niet wachten tot het nieuwe schooljaar weer begint en ik kan beginnen met het opbouwen van een nieuw leven met een nieuwe rug.

Hebben jullie nog leuke plannen voor deze zomervakantie??? xxx

Geef een reactie

