I heart make up I heart chocolate palette

Een paar weken geleden reviewde ik het ‘I heart makeup death by chocolate‘ palette, de “pure chocolade” variant van de chocolate palette’s. Ook kocht ik toen de “melk” variant ‘I heart chocolate’. Ben je ook benieuwd naar dit palette? Lees dan vooral verder.

I heart make up I heart chocolate palette € 7,99

i heart chocolate 1

Dit is hoe het palette er vanaf de buitenkant uitziet. Ik vind de verpakking zo geweldig. Hij ziet er hetzelfde uit als de donkerdere variant maar dan echt chocolade bruin. Als ik dit palette al zo zie wordt ik er heel blij van want wie houd er nou niet van chocolade?

i heart chocolate 2

De binnenkant heeft ook weer 16 kleuren, een kwastje en een hele grote spiegel die ik heel handig vind (voor op reis). Het kwastje beruik ik niet omdat ik dit soort kwastjes gewoon niet fijn vind.

i heart chocolate 3

Er zitten veel verschillende kleuren in en 2 highlighters. De kleuren zijn matt en glanzend en donker en licht. Ik ben erg benieuwd naar de swatches

i heart chocolate 4

you need love – piece me together – one more piece – love torn – stolen chocolate

i heart chocolate 5

thank friday – more! – pleasure girl – meet chocolate – unforgivable – love divine

i heart chocolate 6

smooth criminal – chocolate love – you need more – what a way to go – endorphins ready!

De swatches zien er supermooi en gepigmenteerd uit. Er is veel variatie in kleur en finishes en ik zie al hele mooie ooglooks voor me.

i heart chocolate 8

transitiekleur: you need love | buitenkant bewegend ooglid: smooth criminal | binnenkant bewegend ooglid: more! | arcadeboog: pleasure girl | outer V: stolen chocolate | binnenste ooghoeken en wenkbrauwbot: you need love

i heart chocolate 7

transitiekleur: you need love | bewegend ooglid: thank friday | topcoat bewegend ooglid: more! | arcadeboog: one more piece | outer V: stolen chocolate | binnenste ooghoeken en wenkbrauwbot: endorphins ready! (sorry voor het slechte licht)

i heart chocolate 9

transitiekleur: you need love | bewegend ooglid: more! | arcadeboog: thank friday | outer V: what a way to go | binnenste ooghoeken en wenkbrauwbot: endorphins ready!

i heart chocolate 10

transitiekleur: you need love | bewegend ooglid: stolen chocolate | topcoat bewegend ooglid: you need more + more! | arcadeboog: one more piece | binnenste ooghoeken en wenkbrauwbot: endorphins ready

Ook met dit palette ben ik weer heel erg blij en ga ik zeker vaak gebruiken. Ik ben nu ook weer erg benieuwd naar de andere 4 chocolate palette’s.

 

Geef een reactie

