W7 shape & define + shaping brush

Ik zocht al een tijdje naar het W7 hollywood bronze and glow palette maar ik kon deze niet vinden. Dit shape & define palette lijkt er heel erg op dus ik kocht deze in de kleur ‘light’ met daarbij een angled blusher brush.

W7 shape & define sculpting & highlighting face powder  €6,98

w7 shape en define 1

De buitenkant vindt ik er gewoon goed uit zien, niet bijzonder.

w7 shape en define 2

In de binnenkant zit aan de bovenkant van de deksel een klein spiegeltje waar je eigenlijk niet zoveel aan hebt want je ziet er weinig in maar spiegeltjes zijn altijd goed. Je ziet 2 kleuren; een bronzer en een highlighter.

w7  shape en define 3

De bronzer is niet volledig mat maar heeft een kleine shimmer. De highlighter is daarin tegen superglanzend. Ik vind de bronzer en highlighter niet echt koel of warm maar meer neutraal. Ik denk dat dit palette geschikt is voor iedereen.

shape en define 7

Het pigment vind ik heel goed en de kleuren brengen heel zacht aan. Ik ben benieuwd hoe de kleuren uitpakken op mijn gezicht.

shape en define 8

gezicht met alleen foundation

bronzer aangebracht

bronzer en highlighter aangebracht

Ik vind het effect heel mooi. De kleur van de bronzer is niet te donker of te licht en ook niet te oranje. De kleur van de highlighter is heel neutraal en geeft een hele mooie glow aan je gezicht.

angled blusher brush  €5,99

shape en define 6.jpg

shape en define 5

Deze angled blusher brush kocht ik erbij omdat hij me superfijn leek om mee te contouren. De kwast is schuin afgesneden en heel zacht maar niet zo zacht dat de haartjes alle kanten opvliegen en daarom vind ik hem heel fijn.

Hij brengt mijn bronzer heel mooi aan en je kunt hem ook gebruiken voor je highlighter maar dan ga ik toch liever voor een wat kleinere kwast of een fan brush. Als blush kwast doet hij ook heel goed zijn werk.

Ik vind beide producten zeker een aanrader en ik gebruik ze dan ook dagelijks.

Beide te koop bij de op=op voordeelshop en online.

 

Geef een reactie

