I love sleep tag

Ik houd ontzettend erg van slapen en van mijn bed en ik denk niet dat ik de enige ben en daarom heb ik hier voor jullie de ‘I love sleep’ tag.

Hoe laat ga je meestal naar bed?

Meestal rond half 11 en in het weekend 12 uur/1 uur.

Wat is jouw vaste ritueel voor het slapen gaan?

Ik kleed me om, haal mijn make up eraf, poets mijn tanden, verzorg mijn gezicht en kruip in bed waar ik meestal nog even op mijn telefoon zit en dan ga ik slapen.

Wat doe je als je niet kan slapen?

De eerste maanden toen ik uit het ziekenhuis kwam had ik hier heel erg last van en was ik hele nachten wakker dus toen slikte ik slaappillen maar nu ga ik meestal even op social media tot ik begin te gapen en ga dan slapen.

Wat is je favoriete slaaphouding?

Niet helemaal op mijn zij en ook niet helemaal plat op mijn buik maar een beetje er tussenin.

Waarvoor mag je jou altijd wakker maken?

uhhmm mc donalds ^^

Hoelaat gaat de wekker ’s ochtends?

Als ik het eerste uur naar school moet gaat hij om half 7 en wanneer ik later begin zet ik hem 2 uur van tevoren dat ik weg moet. In het weekend slaap ik gewoon lekker uit en wacht ik tot mijn ouders uit bed zijn.

Snoozen of direct opstaan?

SNOOZEN haha, Ik kan op de een of andere manier echt niet gelijk mijn bed uit en snooze hem echt zo lang mogelijk terwijl het bewezen is dat je daar eigenlijk veel moeier van wordt.

Slaap je uit in het weekend?

Ja, ik wacht gewoon net zo lang tot mijn ouders uit bed zijn en als ze niet thuis zijn kom ik rond 11’en een keer mijn bed uit ^^

Welke rare dingen doe je in je slaap?

Ik praat en huil in mijn slaap maar ik heb zelfs een keer mijn haar gedaan (ik ging slapen met een vlecht en werd wakker met een staart).

Hoeveel kussens liggen er in je bed?

Tot nu toe nog 1 maar ik heb net een nieuw bed en moet nog kussens gaan halen en er zijn er nog 2 in de maak bij mijn oma.

Wat heb je aan in bed?

In de winter heb ik een warme pyjama aan en als het wat warmer wordt doe ik alleen een oversized t-shirt aan en soms slaap ik gewoon in mijn onderbroek ^^.

Slaap je met sokken aan?

Nee, ik vind het juist heel fijn om met blote voeten te slapen. Ik doe ze alleen aan als ik het echt heel koud heb of op scoutingkamp omdat het in een slaapzak in een tent snel heel koud is.

Hoe groot is jouw bed?

Ik heb een eenpersoonsbed van 80 x 200 cm maar je kan hem uitschuiven tot een tweepersoonsbed van 160 x 200 cm.

Als ik ’s ochtend wakker word, is het eerste wat ik doe…

Op mijn telefoon kijken hoe laat het is en eventuele appjes beantwoorden.

Droom je elke nacht?

Vast wel maar niet elke nacht bewust.

Welke droom of nachtmerrie kun je je goed herinneren?

Ik droomde vroeger heel vaak dat ik met mijn lievelingsknuffel door een beren bos rende en op het einde kwam er een tijger en ik vond dat toen best wel eng want ze kwamen opeens uit de sloten enzo.

Wat is jouw grootste droom?

Gewoon een gezond en gelukkig leven zonder zorgen.

Geef een reactie

