I heart makeup death by chocolate palette

‘I heart make up’ valt onder het merk ‘make up revolution’ en dit merk heeft 6 chocolate palette’s; een pure, melk, witte, caramel, roze en zwarte reep. Als je ze ziet begin je al te watertanden want wie houd er nou niet van chocolade? En wanneer je erachter komt dat er 16 kleuren oogschaduw inzitten zit hij al gauw in je winkelmandje. Ik heb de pure chocolade reep ‘death by chocolate’ genomen om te reviewen.

I heart make up death by chocolate palette €7,99 (te koop bij het kruidvat of op het internet)

I heart chocolate palette 1

De verpakking ziet er erg mooi, lekker en super verleiderlijk uit. Hij is ook aardig stevig en dik dus ik denk niet dat hij snel stuk zal gaan.

I heart chocolate palette 3

Zo ziet het palette er van binnen uit. Er zit een grote spiegel in wat ik altijd wel handig vind voor als ik hem ergens mee naar toe neem. Er zit ook een 2-zijdige spons applicator in wat ik eigenlijk nooit gebruik maar voor als je geen kwasten hebt is dat wel handig. Ook zit er nog zo’n doorzichtig folietje overheen met de namen van de oogschaduws erop wat ik wel handig vind omdat anders al het poeder op het spiegeltje komt enzo.

I heart chocolate palette 4
white light – don’t let go – break me up – consume me – all is lost
I heart chocolate palette 5
lick me – fool’s gold – one more bar – devour me – tear the wrapper – love you to death
I heart chocolate palette 6
pray for me – dipped – tease me – set me free – bring down angels

De swatches zien er erg mooi en goed gepigmenteerd uit. Er zitten matte en glanzende metallic kleuren in.

I heart chocolate palette 7
bewegend ooglid: set me free | arcadeboog: one more bar | outer v: devour me | binnenste ooghoek en wenkbrauwbot: bring down angels
I heart chocolate palette 8
bewegend ooglid: fools gold | arcadeboog: one more bar | outer v: devour me | binnenste ooghoek en wenkbrauwbot: white light
I heart chocolate palette 9
bewegend ooglid: lick me | arcadeboog: break me up | outer v: love you to death | binnenste ooghoek en wenkbrauwbot: bring down angels
I heart chocolate palette 10
midden bewegend ooglid: tease me | binnenste bewegend ooglid: set me free | arcadeboog: break me up | outer v: all is lost | binnenste ooghoek en wenkbrauwbot: bring down angels

Ik vind dat de kleuren erg mooi uitpakken op het oog en zeker voor maar €7,99. Ik vind de verpakking alleen al superleuk en de oogschaduws zijn ook nog eens heel mooi. Ik ga dit palette zeker vaker gebruiken en ik raad hem echt aan! Ik wil de andere 5 eigenlijk ook meteen gaan kopen 😉

Wat is jou favoriete oogschaduwpalette? xx

 

Geef een reactie

