20 Facts about me

Heey, Ik heb nog niet zolang een blog en om mij wat beter te leren kennen heb ik hier 20 feitjes over mij op een rij:

  1. Ik wordt 26 april 17 (bijnaaa 🙂 )
  2. Ik ben niet zo groot, 1,62
  3. Ik ben nogal gek, het maakt mij niet zo snel uit wat mensen van mij vinden, als ik raar wil doen doe ik dat gewoon 🙂
  4. Ik zit nu in 5 vwo maar ik blijf zitten
  5. Ik zit al sinds m’n 5e op scouting
  6. Ik heb ook een half jaartje op dansen gezeten maar daar moest ik mee stoppen door mijn rug, als ik weer beter ben ga ik er weer op
  7. Ik heb dus scoliose waar ik pas aan geopereerd ben 😦 (lees hier meer over in alles over mijn rug)
  8. Longboarden vind ik ook ontzettend leuk maar dat mag ik voorlopig ook nog niet.
  9. Ik ben al sinds mijn 4e beste vriendinnen met Geeske, I loveeee her ❤
  10. Ik ben happy single
  11. Ik kan extreem harde boeren laten waar mensen soms echt van opkijken
  12. Ik lust absoluut geen water, en ik weet dat 90% van de mensen zegt ‘het heeft helemaal geen smaak’ maar ik vind het echt echt echt heel goor
  13. Wat ik wel heeeel lekker vind is mc donald! Je mag mij echt 10 keer per nacht wakker maken voor mc donald
  14. Ik hou van muziek en dan vooral van bands zoals Nirvana, ACDC, Black veil Brides en noem maar op. (stiekem ben ik ook nog steeds een smiler (miley fan))
  15. Zelf hou ik ook van zingen maar ik ben niet bepaald pro ofzo
  16. Ik ben totaalll geen ochtendmens, ik ben dan echt super chagrijnig en niet mijn bed uit te krijgen. Als niemand mij wakker maakt slaap ik gerust tot 2 uur.
  17. Ik hou van make up. Sinds ik geopereerd ben heb ik toch niet zoveel te doen met m’n leven dus ik kijk nu heel de dag youtubevideos enzo en ik weet nu bijna alles over make up en koop ook steeds meer make up ^^
  18. Ik zeg heel vaak gelijk wat ik denk en dan zit ik daarna echt zovan; waarom heb ik dat in hemelsnaam gezegd?
  19. Ik ben stiekem ook wel een beetje shopverslaafd. Als ik ergens naar de stad ga of naar het dorp kan ik niet met lege handen thuiskomen want dan voel ik me slecht maar ik heb nu al zoveel spullen dat ik eigenlijk helemaal niks nodig heb
  20. Ik werk niet, nooit gedaan ook.

Ik hoop dat jullie de feitjes leuk vonden en als je nog vragen hebt kun je ze gerust stellen in de reacties of via instagram/facebook/whatsapp…

Geef een reactie

