Max&More contour palette | action

Normaal als ik in de action loop sla ik de make up afdeling over of ik kijk er niet naar omdat ik gewoon weet dat ik deze make up niet goed vind en niet nodig heb, maar toen ik er laatst langs liep en een contour palette zag dacht ik ‘een contour palette van de action??’ En dat maakte me toch wel nieuwsgierig dus ik kocht er 1 om te reviewen.

Max&More contour palette €1,99

IMG_20160409_115023

Zo ziet het palette er van de buitenkant uit. Op zich is het een mooie verpakking maar hij is niet echt stevig ofzo en er zitten bij mij al een aantal krassen en scheuren in.

IMG_20160409_115234-1

Zo ziet het palette eruit aan de binnenkant. Er zit een spiegeltje in wat handig is als je het palette ergens mee naartoe wilt nemen en er zit ook een gebruiksaanwijzing op over hoe je het palette moet gebruiken. Wat ik altijd wel handig vind is dat er zo’n doorzichtig folietje op zit zodat het losse poeder niet overal heen vliegt waardoor het palette heel vies wordt.

IMG_20160409_115644

Je ziet amper dat ik de kleuren geswatcht heb zo slecht is het pigment. Je kunt een beetje een waas zien maar dat is het dan ook wel.

action contour palette

Dit is de ‘gebruiksaanwijzing’ die erbij zit. Ik ga de kleuren aanbrengen volgens deze beschrijving.

IMG_20160409_115804
Mijn gezicht met alleen foundation

Je ziet dat het geen hardcore contour effect geeft maar je ziet wel een verschil. De contour poeder geeft op zich een mooi effect en in combinatie met de bronzer is het een mooi geheel en geeft het wat meer kleur en schaduw aan je gezicht.

De shaping poeder vindt ik een beetje vaag. Zoals op het plaatje beschreven staat snap ik niet echt waar het voor bedoelt wordt en het geeft ook geen effect aangezien de poeder gewoon in de kleur van mijn huid is.

De highlighter geeft geen mooie glans en heeft een rare kleur. De poeder is aardig geel en wanneer je hem op je gezicht aanbrengt zie je een lichte gele waas met daarin allemaal glitters. Het ziet er meer uit alsof je met de glitters geknoeid hebt dan dat het een mooie glans geeft.

Het geheel geeft op zich een mooi subtiel resultaat. Je moet wel goed je best doen om een beetje poeder op je kwast te krijgen en met de bronzer moet je oppassen omdat hij al gauw erg oranje wordt.

Ik gebruik de contour en bronze poeder uit het palette als ik naar school ga want daar vind ik het effect goed genoeg voor. Voor de highlight pak ik toch liever een andere highlighter en wanneer ik voor wat meer effect wil gaan pak ik toch liever een andere bronzer.

Wil je nou een keer een heel goedkoop palette aanschaffen waarmee je een subtiel effect wilt is dit palette goed genoeg. Maar wil je niet teveel moeite hoeven doen voor een beetje poeder op je kwast en wil je toch iets meer effect zou ik voor een ander palette gaan.

Geef een reactie

