mijn kerst

Om te beginnen hoop ik dat iedereen een hele fijne kerst heeft gehad.

Ik ben op kerstavond met mijn moeder naar de kerk geweest zoals we dat elk jaar doen. (ik ben katholiek opgevoed). Toen we thuis kwamen hebben we nog worstenbroodjes gegeten volgens traditie en gekeken naar de All you need is love kerstspecial.

De volgende ochtend hebben we een heerlijk kerstontbijt gehad en hebben we de cadeautjes uitgepakt. We hebben dit jaar niet echt veel aan cadeautjes gedaan omdat ik onverwacht geopereerd werd en we dus niet de kans hebben gekregen om ons echt op cadeautjes te richten.

kerstcadeaus 1
Dit armbandje is van Be Bangled. Ik vind hem wel mooi hij is alleen nog een beetje groot maar ik kan hem ook gewoon in mijn kamer hangen bijvoorbeeld.

 

kerstcadeaus 2
Ook heb ik deze Campina Coolcup gekregen. Mijn ouders hebben  er ook allebei 1. Je kunt er je drinken zo’n 4 uur koud in houden en dat is dus erg handig voor naar school of naar je werk.

 

kerstcadeaus
Als  laatste heb ik dit nagellak setje van Essence gekregen. Het is van de nieuwe The gel nail polish lijn. Deze nagellakjes zal ik later nog reviewen.

Verder hebben we 1e kerstdag niet echt iets bijzonders meer gedaan. We hebben een paar kerstfilms gekeken en ’s avonds een heerlijk kerstdiner gehad.

2e Kerstdag was niet heel anders behalve dat mijn broer even langskwam. Deze avond hebben we geen uitgebreid kerstdiner gehad maar hebben we gewoon hapjes gegeten.

Deze kerst was anders dan andere jaren. We zouden eigenlijk naar de Efteling gaan en meestal doen we ook nog wat met goede vrienden. Helaas kon dat dit jaar niet door mijn operatie. Ondanks de wat ‘saaiere’ kerst heb ik toch een leuke kerst gehad.

nu op naar het nieuwe jaar 🙂

Jullie hebben al wat dingen kunnen lezen over ‘een operatie’. Hier zal ik later nog uitgebreid over schrijven.

Geef een reactie

